Anwil
identyfikacja wizualna, materiały promocyjne
Cele: wzmacnianie swiadomości marki
Zadania wykonane przez agencję: projektowanie i realizacja materiałów promocyjnych komunikacji wewnętrznej, wspierających sprzedaż (foldery, raporty, plakaty, ulotki, bannery) oraz autorskie fotografie plenerowe obiektów spółki
![](https://www.gutenberg.pl/wp-content/uploads/2019/08/notes.jpg)
![](https://www.gutenberg.pl/wp-content/uploads/2019/08/logo_25_lat.gif)
![](https://www.gutenberg.pl/wp-content/uploads/2019/08/ROB.jpg)
![](https://www.gutenberg.pl/wp-content/uploads/2019/08/H3A3419_H-2-anwil.jpg)
Anwil
identyfikacja wizualna, materiały promocyjne
Anwil, włocławska spółka Grupy PKN ORLEN, należy do ścisłego grona liderów przedsiębiorstw chemicznych w Polsce. Producent nawozów azotowych, tworzyw sztucznych, jako jedyny w kraju wytwarza suspensyjny polichlorek winylu POLANVIL. Największy pracodawca w regionie, od lat sponsor strategiczny klubu koszykarskiego ANWIL Włocławek, mecenas wielu inicjatyw – założyciel Fundacji Anwil dla Włocławka – logotypy klubu i fundacji zaprojektowane zostały w Gutenberg Design.
Cele: wzmacnianie swiadomości marki
Zadania wykonane przez agencję: projektowanie i realizacja materiałów promocyjnych komunikacji wewnętrznej, wspierających sprzedaż (foldery, raporty, plakaty, ulotki, bannery) oraz autorskie fotografie plenerowe obiektów spółki
![](https://www.gutenberg.pl/wp-content/uploads/2019/08/H3A3419_H-2.jpg)
![](https://www.gutenberg.pl/wp-content/uploads/2019/08/notes.jpg)
![](https://www.gutenberg.pl/wp-content/uploads/2019/08/ROB.jpg)