Zaczytana Kura – księgarnia z literaturą dla dzieci
branding, serwis www
![](https://www.gutenberg.pl/wp-content/uploads/2019/03/books.jpg)
![](/wp-content/uploads/2019/03/www-kura.jpg)
![](https://www.gutenberg.pl/wp-content/uploads/2019/03/H3A3419_H.jpg)
Zaczytana Kura – księgarnia z literaturą dla dzieci
branding, serwis www
Identyfikacja wizualna ma budować w oczach klientów poczucie, że jest to miejsce wyjątkowe – pełne dobrych książek, zapachu pysznej kawy i wygodnych foteli, w których można poczytać i odpocząć.
Cele: wprowadzenie nowej marki na rynek lokalny, budowa świadomości marki wśród klientów
Zadania wykonane przez agencję: logo i spójna Identyfikacja wizualna, strona internetowa, fanpage na Facebooku, content marketing, fotografie, ilustracje, oznakowanie zewnętrzne, zakładka, ulotka, upominki
![](https://www.gutenberg.pl/wp-content/uploads/2019/03/kura-animacja.gif)
![](https://www.gutenberg.pl/wp-content/uploads/2019/03/books.jpg)
![](https://www.gutenberg.pl/wp-content/uploads/2019/06/Group-57@2x.png)
Przewiń!
![](/wp-content/uploads/2019/03/www-kura.jpg)