Uniflora

rebranding, strona www, sesje produktowe

Uniflora to firma z długoletnią tradycją. Jej naturalne produkty są nieodłącznym elementem domowych potraw. Oprócz niepowtarzalnego smaku, produkty marki Uniflora cechują się najwyższą jakością i całkowitym bezpieczeństwem. To podstawowe filary działalności firmy. Po prawie dwudziestu latach na rynku właściciele postanowili całkowicie odmienić branding swoich produktów, tak by wyróżniały się na sklepowych półkach.

Cele:  wzmocnienie świadomości marki poprzez odświeżenie wizerunku produktów

Zadania wykonane przez agencję: rebranding opakowań produktów, stworzenie osobnych brandów i ich identyfikacji dla każdej kategorii produktowej, stworzenie nowej strony internetowej oraz materiałów promocyjnych, a także przygotowanie autorskich fotografii

O Gutenberg Design mogę powiedzieć krótko: solidni i pomocni, otwarci i godni zaufania. Nadali  marce Uniflora profesjonalny wizerunek, który wpisuje się w aktualne trendy i potrzeby konsumentów. Wiem, że mogę na nich polegać.

Michał Stanek

Uniflora

Uniflora

rebranding, strona www, sesje produktowe

Uniflora to firma z długoletnią tradycją. Jej naturalne produkty są nieodłącznym elementem domowych potraw. Oprócz niepowtarzalnego smaku, produkty marki Uniflora cechują się najwyższą jakością i całkowitym bezpieczeństwem. To podstawowe filary działalności firmy. Po prawie dwudziestu latach na rynku właściciele postanowili całkowicie odmienić branding swoich produktów, tak by wyróżniały się na sklepowych półkach.

Cele:  wzmocnienie świadomości marki poprzez odświeżenie wizerunku produktów

Zadania wykonane przez agencję: rebranding opakowań produktów, stworzenie osobnych brandów i ich identyfikacji dla każdej kategorii produktowej, stworzenie nowej strony internetowej oraz materiałów promocyjnych, a także przygotowanie autorskich fotografii

Przewiń!

O Gutenberg Design mogę powiedzieć krótko: solidni i pomocni, otwarci i godni zaufania. Nadali  marce Uniflora profesjonalny wizerunek, który wpisuje się w aktualne trendy i potrzeby konsumentów. Wiem, że mogę na nich polegać.

Michał Stanek

Uniflora